Reklam 1

9/28/2011

Carrefour'da Müşteri Memnuniyeti.

             27.09.2011 'de 21.30 suların da Bursa Carrefour Süpermarketinden 1 adet Pınar Ekonomik pakette ketçap ve mayonez aldım. Rafın altında  3.25 TL. yazıyordu. aynı üründen de 10 kadar rafta bulunuyordu. Normalde sadece bir ketçap veya mayonez (800 ml lik) 4 tl civarında satılırken    burada 2li paketi 3.25 idi.Belki kampanyadır diye satın aldım.




              Satın aldığım ürünleri kasada her zaman ekranda ne kadar yazdığını kontrole etmişimdir. Tahmin edececeğiniz gibi Pınar mayonez ve ketçap için 7.90 tl fiyat geçti hemen kasadaki görevliye itiraz ettim. Görevli istersem komple satışı iptal edebileceğini ama bu fiyattan vermek zorunda olduğunu fiyat itirazını Danışma Masasına yapmam gerektiğini söyledi. Ben de alışverişi tamamladım: Mayonez ketçap paketini satın aldım

           Danışma masasına durumu izah ettim. Paketi aldığım rafa bir görevli gönderildi ve etiketin sadece 1 ketçap için belirtilen fiyat olduğunu ama burada 1 ketçap yerine 2li paket halinde hem mayonez hemde ketçap içeren bir ürün olduğunu söyledi ve sıkı durun;

            Müşteri Memnuniyeti gereği benim fazla ödediğim 4.65 tl NAKİT olarak iade edildi.
Şaşırmakla beraber memnun da kaldım.Haklı çıkmanın gururu ile 4.65 tlmi ölünceye kadar saklayacağım :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil