Reklam 1

10/31/2010

Iphone ile tv izleme

Şu anda Iphone4 piyasada ve üzerinde dahili tv alıcısı yok.Iphone ile tv izlemeyebilmek için 3g servisi ile internete bağlanmak gerekli. sadece Turkcell'de tüm kanalların bir arada olduğu bir program var. Bu tv paketine günlük 2 tl veya aylık 14 tl gibi bir ücret ödeyip izleyebilirsiniz.

Günlük paket 4 saat aylık pakette 20 saatlik kullanım ile sınırlı.BEn de Turkcell hattı ile 1 günlük Turkcell Mobil TV hizmeti satın aldım ve denedim. 3G olmayan yerde EDGE ile program çalışmıyor mutlaka telefonunuzda 3G açık olmak zorunda. 3G ile tv izlemek keyifli ama ıphone'a özel pil yeme ve biraz cihaz ısınması problemleri ile karşılaşmanız da gayet normal. 1 gün sonunda aylık hediye etseler de kullanmayacğım bir hizmet olduğunun farkına vardım. 4-5 dakika gayet kesintisiz izliyorsunuz 30 saniyelik bir kesintiden sonra yayın devam ediyor. Çok acil durumlarda alınabilir ama pek tavsiye etmiyorum.

Bu arada bulunduğunuz yerde wifi varsa Turkcell Mobil tv programı size wifi bağlantısı ile tv izlemenize olanak veriyor. Turkcell harici aboneler için çeşitli tv programları mevcut bunlarla da wifi veya 3g üzerinden tv izlenebilir.  3G ile izlemenizi tavsiye etmem zira 30 dakikada 90 mb gibi kullanım olmakta aman dikkat.

Aşağıda Turkcell Mobil tv ile iphonedan aldığım resimleri ekledim karar sizin







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil