Reklam 1

10/25/2010

Iphone ile 1 geçen yil.

http://tantunisever.blogspot.com/2009/10/iphone-kazanmam-ve-iphone-hakkidanki.html  adresinde görüldüğü gibi 2009 Ekim ayında Garanti Bankasından iphone kazandım (detaylar bağlantıda)

Bugün 1 senelik ıphone kullanısıyım. Bu süreç içerisinde 20-25 gün cihazımın Genpa'dan değişmesini beklemek dışında sürekli iphone kullandım.

Telefonlarım sırayla şöyle idi, motorola, nokia 3310, htc 4350, Nokia 6210 ve son olarak Iphone 3GS.
Bu 1 yıllık süre içerisinde açıkcası iphoneu genelde telefon olarak kullandım. Iphone kullanıcısı olarak bu cihazın internetsiz hiçbir işe yaramadığı görüşündeyim.Iphone kullanacaksanız mutlaka internetede sürekli bağlı olmalısınız diye düşünüyorum.

Iphone'da en çok google maps uygulamasını ve ebuddy ile msn programını kullandım.Bilmediğim yerleri google maps ile rahatlıkla buldum. Bu telefon öncesi iphone' a karşı bir tutum sergiliyordum zira bazı şeylerin telefonda eksikliği söz konusu. BUnlar fm radyo harici hafıza kartı vb..

Aslında iphone her ne kadar donanım olarak sürekli eksik olacak bir cihaz da olsa yazılım yönünden kendini o kadar da iyi geliştirmişki bu donanım eksikliklerini unutturmakta. Nokia telefonlarda çok önceden görüntülü görüşme için önde kamera varken ıphoneda bu haziran 2010 da duyurulan iphone4 ile geldi.

Telefonun donanımını geçersek aslında hiçbir telefonda olmayan kullanım kolaylığı ve uygulama dükkanı sayesinde iphone çok farklı.  Kolaylıkla uygulama yüklenebilirliği gibi bazı ince özellikler ile daha uzun süre iphone; herkesin almak isteyip te alamayanların gıpta ile baktığı bir telefon olarak piyasada kalacak...

Vakit buldukça Iphone ile ilgili deneyimlerimi buraya ekleyeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil