Reklam 1

11/03/2011

Groupfoni aracılığı ile dolandırıcılık

Aşağıdaki yazı  bu linkten alınmıştır.

 
Groupfoni.com'dan bir ürün satın aldım. Firma ürünü göndermedi. Yani firma dolandırdı hemde groupfoni aracılığı ile. Siz ne yapardınız bu durumda? 
Tabiki Groupfoni'ye yazdım. Öyle ya koskoca Groupfoni, Nasıl olurda dolandırıcı bir firma ile iş yapar? Yazdım:
 




"İyi günler;
Şu linkteki fırsattan (http://groupfoni.com/Istanbul-Avrupa/kanvas-dijital-baski-tablo-1) 3 kupon kodu satın aldım. Bir tanesini kullanmak için sipariş verdim. Fırsat Detaylarında 6 gün içinde siparişin yollanacağı yazıyordu. Siparişimin bugün 14. günü ama ne gelen var ne giden. Bu zaman zarfında attığım emailler cevapsız bıakıldı. Defalarca telefonla aradım ama telefona cevap veren yok. (üstelik bir dakika önce meşgul çalan telefon) Günlerdir siparişimin akıbetini öğrenme mücadelesi veriyorum. Bu şartlar altında satın aldığım kuponların hepsini iade etmek istiyorum.
Groupfoni olarak size güvenerek satın aldığım fırsatın sahibi olan işletmenin, muhtemel bir dolandırıcı çıkmasının mesulü olarak da sizi görüyor ve en kısa sürede problemimin çözülmesini rica ediyorum." (01.11.2011)

Evet, gelelim koskoca Group foninin verdiği cevaba:
"Sayın ilgili,
Öncelikle grupfoni.com’a göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.
İade taleplerinin satın alma işleminden sonraki 7 gün içerisinde tarafımıza ulaştırılması gerekmektedir.
16/10/2011 tarihinde yapmış olduğunuz satın alma işleminin iade edilemiyeceğini üzülerek belirtmek isteriz.
İade talebinize istinaden, satın aldığınız 2 kupon için tutar olan 49,80 TL kadar hesabınıza puan yüklenebilir.
17846933292524152 kupon kodunuz ise işletme 25.10.2011 itibari ile sisteme işlenmiştir.
Konuya ilişkin onay e-mailinize istinaden işlem yapılacaktır.
Konu ile ilgili daha detaylı bilgi almak isterseniz             0212 2344080       numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz."(01.10.2011)

yani konuyu ya anlamadılar yada anlamak istemediler bir kez daha yazdım tabi:
"#107807 takip numaralı mesjıma verdiğiniz cevaben benimde belirmek istediğim bazı konular var.
1. Satın aldığım bir ürünün teslim süresi olarak bana 6 gün süresi verildiği halde groupfoni olarak sizin 7 gün içerisinde iade edebeileceğinizi söylemeniz ne kadar mantıklı?
2. Bir Tüketici olarak ödemeyi groupfoni'ye yaptığıma göre, bu ödeme karşılığında elde edeceğim hizmet yada üründen de birinci derecede sorumlu olan Groupfoni'dir.
3. Bu şartlarda başımdan geçen süreci mahkeme nezdinde ispatlamak için kanun bana emailleri belge olarak kullanma imkanı veriyor. Mahkeme nezdinde zaten elde edebileceğim hakkım için daha sempatik bir yol kullamayı tercih ederdim.
4. Sempatik yollar tükendiğinde, Sosyal medya üzerindende yaşadıklarımı anlatmam, Groupfoni'nin güvenilirliğinin, sosyal bağlantılarım ve onların bağlantıları çapında, düşürebileceği kanısındayım." (01.10.211)

ne cevap geldi dersiniz?
boşuna yazmıyım yukardakinin aynısı :{} Ama ertesi gün tarihli.
Karşımdaki kişi her kimse anlamamakta ısrar ediyor, ama son kez yeninden yazdım:
"1. sizin ürünlerini sattığınız firma ürünü göndermedi ve kendilerine ulaşılamıyor. Yani sizin aracılığınız ile yapılmış bir dolandırıcılık olayı var.
2. Gönderdiğim mesajlar durumu ayrıntısı ile anlatıyorken hala papağan gibi aynı şeyleri tekrarlamanız, problemin boyutunu ve size ne büyük bir zararar verdiğini /verebileceğiniz anlayamadığınızı gösteriyor.
Bu size bu konu hakkında yazdığım son mesaj, aynı ilgisizliğin devam etmesi halinde hakkımı hukuki yollarla aracağımı ve Grupfoni aracılığı ile yaşadığım dolandırıcılığı soısyal medyada teşhir edeceğimi daha önce de belirttim."(02.0-10.2011)"

Yeni kopyala- yapıştır aynı cevap. Tabiki hakkımı mahkeme yoluyla arayacağım ama sosyal medya üzerinden de Benden başka kişilerinde bu duruma düşmemesi için insanları uyarmayı istedim.

Bu mesajı okuyanlar bilin ki Groupfoni, fırsatını sattığı firmaların güvenlirliğini, gerçekliğini sorgulamadan onlarla çalışıyor. Yani birşey satın alırsanız, dolandırılma ihtimaliniz var, aman dikkat!

Birde baktım ki bir ben değilmişim. Groupfoni karşılıksız satış yapan tüm dolandırıcılara aracılık yapıyormuş  bakın şu linke:http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/689/f/617529   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil