Reklam 1

3/26/2011

Turkcell Kalitesi budur

Bundan 4 ay önce bir haber okudum bazı telefon bayileri kimlik bilgileri ile sizin haberiniz olmadan sizin adınıza hat açıp bu hatları satıyorlarmış veya kendileri kullanıp borcu size geliyormuş.
Bilmediğim üzerime olan hat varsa öğreneyim diye aynı gün ve saatte sırasıyla Avea, Vodafone ve Turkcell’in web sayfalarınen mesaj göndererek üzerime olan hatlarımı öğrenmek istediğimi sordum.
Turkcell 18 saat sonra telefonla beri aradı ve 1 adet bilgim dahilinde kapanmış faturasız hattım olduğunu başka hattım olmadığını söyledi.(müşteri temsilcisi canlı insan)
Vodafone 30 saat sonra email gönderdi ve 444 0 542 ‘yi aradığımda yardımcı olunacağı bildirdi.
Avea 48 saat sonra email gönderdi tckimlik bilgilerimle beraber tekrar email göndermem veya 444 0 500′ü aramam halinde yardımcı olunacağını bildirdi.
Şimdi burada Turkcell’i tebrik ediyorum zira ben kendisinden bir bilgi talep ediyorum uğraşması gereken ben olduğum halde beni kendileri arayıp bilgi veriyorlar. Gayet güzel hizmet için teşekkürler
kendilerini bunu bildiren 1 mail yazdım. 24 saat içerisinde beni aradılar teknik destek masasının yardımcı olacağı ,cihaz ve kampanyaları hakkında bilgi verileceği söylendi hatta kalın dediler hatta bekledim fakat telefon bağlanmayınca işim olduğu için kapatmak zorunda kaldım.   Burada yine Turkcell’i tebrik ederim. Emaille bildirime geri dönüş yapıp beni ilgili arkadaşa yönlendirdiler. Belki sorun oldu konuşamadım ama vermek istedikleri hizmete de hayran oldum doğrusu.
Turkcell’e teşekkürlerimi sunarım.(Keşke konuşma tarifeleri daha uygun olsa idi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil