Reklam 1

11/19/2010

Iphone'da toplu dosya taşıma ve arşivleme

Iphone 'da fotoğraflarınızı Itunes ile bilgisayarınızdan eşleştirme yapabilir ve bu şekilde istediğiniz fotoğrafları cebinizde taşıyabilirsiniz buraya kadar bilinen bişi.

Ben ise eşleştirme yapmadan WIFI üzerinden özellikle fotoğraf ve dosya transferi yapmak istiyordum.
APP Store'da WIFI üzerinden dosya taşıma işlevini gören programlar var fakat tek tek taşıma yapıyorlar ve bu da uzun bir iş.Tek tıklama ile 100 kadar foto veya mp3'ü telefona WIFI üzerinden atan bir programa ihtiyacım vardı ve şansıma FLICKR uygulaması yüklerken oradaki yorumları okuyup

DISCOVER programını keşfettim.


Bu program 2 mb olup toplu dosya taşıma işini görüyordu.
Çok güzel ve hızlı bir arayüz yazılmış sürekli aynı portu açtığı için değişik değişik port numaraları ile de uğraşmıyorsunuz. isterseniz belirlediğiniz bir klasöre şifre de verebilirsiniz.

Bu programın yapımcısı şu anda program için bir güncelleme yapmıyorum sanırım.benim sürümüm 3.1.3 olduğu için program çalışıyor IOS4 olsa idi belki çalışmazdı. Çok güzel bir program güncellemesi gelse idi 2 dolar edecek güzellik ve özellikte



Resimleri buraya ekliyorum gerçekten denemenizi tavsiye ederim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil