Reklam 1

3/26/2010

Gittigidiyor'da satılan günün fırsatlarına dikkat !

Ekşisözlükten alıntıdır.Okuyalım.
"şu sıralar site üzerinde dolandırıcılık yapanların reklamlarını yapmakta, ilanlarını ana sayfadan vermektedir. şimdi bir online satış mağzam olsun. önce cimri.com'a üye oluyorum. sonra türkiye'de hiç bir yerde satılmayan bir ürünü, mesela bir fotoğraf makinesini satışa çıkarıyorum. makinenin abd satış fiyatı 150$ olsun, türkiye'de ortalama 350tl'ye satılabilir. fakat ben bu ürünü mağzamda 850tl'ye satıyorum. sonra gittigidiyor'a abone olup bu makineden 100 tanesini 450tl'den satışa çıkarıyorum gittigidiyor bu saatışı ana sayfasındaki reklam bölümünden %48 indirimle x marka fotoğraf makinesi diye yayınlıyor insanlar ilana tıklıyor. cimri.com ya da google üzerinden aradıklarında makinenin gerçekten 850tl'ye satıldığını görüyorlar. 850tl'den başka bir fiyat görmüyorlar çünkü bu makine türkiye'de başka hiç bir yerde satılmıyor. zira makineyi özel getirttim ve kendi sitemde bu fiyata satıyorum. başka bir yerde yok. insanlar abd'de aslında 150$'a satılan bu makineye 450tl öderken büyük bir indirimle satın aldıklarını sanıyorlar. ve makineler kapış kapış gidiyor."


Bu yazıyı görünce bugün durum nedir diye baktım 1 adet günün fırsatı fotoğraf makinesi var.

Kodak Easyshare M381 MD81 Dijital Makine

yüzde %49 indirimli diye 209,90 TL'ye satılmakta. Cimri.com'dan bakıyoruz ürünü satan bir site var bu site vadii.com isminde ilk defa adını duyduğum bir site.orada ürün : 404,89 TL fiyat ile satılmakta.

Şimdi google'a bakıyoruz aynı fotoğraf makinesi yurt dışında 140 dolara satılmakta. Aynı ürünü 180 dolara da satan var tabi. Bu durumda 140 dolar x 1.5 tl= 210 tl satılabilir bir fiyat gibi Türkiyemiz için gayet uygun. Aynı ürün vatanbilgisayarda 403 tl'den satılmakta. Bu durumda vadii sitesindeki fiyatla karşılaştırınca ürün yüzde 49 indirimli olmakta. Şimdi Kodak'ın geçenlerde gazetelerde verdiği ilan ile garantili Kodak ürünlerinin Türkiye'de sadece belirli satıcılardan alındığı diğer ürünlerin garanti kapsamı dışında olduğuna da bakarsak bu tür nadir bulunan ürünlerin yüzde 49 indirimle satılması sizce ne kadar doğru? veya " % 49" indirim ne kadar doğru?














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil