Reklam 1

12/02/2009

JewelTurk.Net Rhinoceros Dersleri

2005 Ağustos ayında hayata geçen öğrenci sitesiydi, 2006 senesinde okulun yarısı siteye üye olmuş hatta reklamdan 10 tl para bile kazanmıştım sonra büyüdü büyüdü kocaman oldu. 2009 Aralık ayındayız , şu anda Türkiye'de Rhinoceros 3D üzerine en kapsamlı ve en çok bilgi paylaşımı içeren site http://www. jewelturk.net

2003 yılında Rhinoceros ile tanıştığımda çok az Türkçe kaynak vardı. Bir öğrenci olarak yeni tanıdığım ve merak ettiğim program hakkında bilgi bulamıyordum. Ben de bu programın tanınması için yapabileceğim en iyi çalışmanın bir web sayfası kurmak olduğunu düşündüm.

2007 Ağustos ayında ilk Rhinoceros Dersi ile başladım bu yola ve şimdiye kadar pek çok ders ve faydalı belge hazırladım. Programın resmi satıcısında olmayan bilgileri ekledim. Bir çok kişinin sorularına cevaplar yazdım, hazırladığım dersler sayesinde meslek öğrenen de oldu iş bulanlar da. Ücretsiz dersler sayesinde Rhinoceros 3D pek çok alanda tanınır ve kullanılır oldu.

İnsanların her zaman parasını değilde bazen de güzel duasını almak gerekli değilmi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sındırgı - Kertil

 Sındırgı - Kertil